Sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi saya di laman facebook 'Hafiz Aiman' atau cari 'hafizaiman95'. Kadangkala saya tidak mengemaskini blog dalam jangka masa yang lama.

Thursday, August 22, 2013

Berjumpa dengan Rasulullah SAW dan 4 Orang Sahabat

Assalamualaikum salam sejahtera semua.. Hari ini aku nak share sikit laa 1 video pasal seorang pelajar UIA yang dapat bertemu Rasulullah SAW dan 4 sahabat di dalam mimpinya. Sungguh bertuah pelajar itu.. Beliau sebenarnya ditimpa dugaan yang amat dahsyat.. Beliau di sihir kalau tak salah saya. Dia mendapat sakit yang amat dahsyat. Rasa sakitnya umpama ditikam-tikam badannya sehinggakan beliau tidak dapat belajar.. Jadi dia gunakan masa sepenuhnya dengan kudrat yang sangat sikit untuk mengambil wuduk untuk beribadat.

     Nak cerita lebih panjang tak syok laa kan.. Jadi aku rasa korang kena tengok video dalam 12 minit ni tentang pengalaman pelajar itu dapat berjumpa dengan Rasullullah dan 4 sahabat.. Subahanallah sungguh beruntung beliau..


     Saya harap semua dapat tengok video ni sampai habis kerana sesungguhnya video ini sangat-sangat-sangat interesting.. Bukan calang-calang orang dapat berjumpa dengan Rasulullah SAW..

     Kita lebih mengagungkan artis.. Tengok ajelaa artis K-POP semua kenal.. Tapi Rasulullah SAW kita kenal ke? Mudah-mudahan dengan video ini dapat memberi sedikit kesedaran kepada kita semua..

No comments:

Post a Comment

Mohon jasa baik semua pembaca untuk memberikan komen terhadap entri ini..