Sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi saya di laman facebook 'Hafiz Aiman' atau cari 'hafizaiman95'. Kadangkala saya tidak mengemaskini blog dalam jangka masa yang lama.

Monday, February 13, 2012

Aku Kena Review Oleh Rakan Blogger!!

Salam.. Aku sangat berbangga kerana aku kena review oleh rakan blogger. Aku tidak pernah menyangka yang aku kena review oleh rakan blogger yang boleh dikatakan popular. Aku betul-betul tidak menyangka..


     Aku di'review' oleh seorang blogger yang bernama Mama Maszull. Mama review aku sebab aku menjadi follower dia yang ke 1555. Nombor cantikkan? Aku tak sangka pulak jadi follower pun boleh kena review. bangganya aku. Patutla semalam blog aku mendapat trafik yang boleh dikatakan meningkat dengan agak mendadak.. Terima kasih mama sebab review saya.. Umur saya 17 tahun tau.. hehehe.. Nak tau macam mana aku kena review, sila klik blog Mama ni : http://maszull.blogspot.com/2012/02/follower-mama-yang-ke-1555.html

     Yang kedua aku bukan kena review, tapi blog aku jadi famous sebentar kerana entry Kak Iylia. Blog aku terpilih menjadi blog yang dia tidak dapat tidur malam. Sekali lagi aku berasa bangga yang teramat. Nak tau macam mana aku jadi famous kejap, bukak blog kak Iylia ini : http://sayaiylia.blogspot.com/2012/02/bloglist-baru-iylia.html

     Kesimpulannya, aku memang tidak sangka aku akan dapat penghargaan macam ni. Aku tidak tahu bagaimana nak ucapkan terima kasih kat mama dan Kak Iylia. Kerana mereka aku menjadi famous kejap. hehehe.. Terima Kasih Mama dan Kak Iylia!!


p/s : Aku senyum dorang2 depan komputer.. hehehe

24 comments:

  1. wah..tahniah.. untung larh ad org review..sengih sorg2 dpt komputer xpe..org xnmpk..tp ble bgtaw org..kantoii sudah....heheh..papepon mesti happy kan..at least org nmpk yg kta ada... :) gud luck dik 4 ur spm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak.. baru rasa diri ni ada dalam dunia blogging.. hehe.. thnks kak.. SPM sy buat yg terbaekk..

      Delete
  2. hai,!! THANX singgah my blog :) Done follow you !!

    ReplyDelete
  3. tahniah adik..semoga semangat lg utk menulis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bersemangat ni.. bertambah-tambah..

      Delete
  4. sabry oppa follow sini... follow oppa balik okey.... nice entry n blog yg superb!

    ReplyDelete
  5. hye there =)

    TQ singgah blog smalam .. =p

    ReplyDelete
  6. BERTUAH AWAK..
    KAK BUI DTG NI MEMBALAS KUNJUNGAN
    ALANG2 SINGGAH TERUS FOLLOW..*__*

    ReplyDelete

Mohon jasa baik semua pembaca untuk memberikan komen terhadap entri ini..