Sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi saya di laman facebook 'Hafiz Aiman' atau cari 'hafizaiman95'. Kadangkala saya tidak mengemaskini blog dalam jangka masa yang lama.

Saturday, July 04, 2009

Memori 04-07-09

Salam...
td aku pegi kursus kawad kaki dan latihan pertolongan cemas...
best giler...
aku merupakan ahli kadet polis tau....
so aku nk crite sikitla pengalaman aku....
Kursus kawad kaki
kursus kawad kaki ni dibuat pd sebelah pagi...
sume unit beruniform diajar kawad statik...
bestla jugak... dptla aku igt balik teknik kawad kaki yg aku dh lupe..
penceramahnya pulak, dari Sekolah Kebangsaan Taman Pasir Putih, skola lame aku...
tu yg best tu...
Laluan Tunku Mahkota Johor
part ni yg paling best...
lebih kurang pukul 10 pg, cikgu suruh sume unit uniform berbaris di tepi jalan untuk melambai TUNKU MAHKOTA JOHOR (TMJ) iaitu anak kepada SULTAN JOHOR...
setelah lame berbaris di tepi jln, TMJ pun lalu...
tp kali ni beliau tak pakai motor...
dia pakai kete mahal dia....
tp TMJ lalu jekla... tak singgah pun kt skowla aku...hu3...
nanti kalau kisah TMJ ni kluar kt majalah tiga (kalau adela), adela unit uniform skowla aku..
tp yg tak seronoknya, aku tak dapt rakam peristiwa tu....
Latihan Pertolongan Cemas
latihan ini dibuat pada sebelah petang....
penceramahnya pulak dari SMK Tanjung Puteri Resort..
ape yg aku nk crite ialah, aku menjadi model org kene kaca di dahi!
so, kt dahi aku ni diletak sejenis tepung yg mcm tanah liat dan sejenis cecair berwarna merah...
kononnya darah latu...
waktu dahi aku diletakkan bende tu, member2 aku sume ckp 'rawatan jerawat'!
mentang2 la aku ni berjerawat...
tp mmg best la....
smpai di sini sjalah post aku kali ni... jumpe lg di post akan dtg... maafla kalau korang tak paham ape yg aku tulis...he3

1 comment:

Mohon jasa baik semua pembaca untuk memberikan komen terhadap entri ini..